En drink kväll på det nya innestället!

Shit! Börjar med att säga att jag varit jävligt dålig på att uppdatera! Det är ju fan Fredag idag, men det har varit två fullspäckade dagar.

Igår var det fika med min kära kusin, och sen trerätters hemma hos lilla mormor =)
En riktig heldag helt enkelt, som slutade sovandes på mormors soffa. Måste dock tillägga att det inte är någon däckning som ägde rum utan jag somnade av helt naturliga skäl, trötthet.

Och i Onsdags hade jag äran att inviga en ny bara, mycket exclusivt måste jag säga, med först en god middag och sedan vin och drinkar av bästa kvalitè.

Dom enda som var bjudna var jag och sofia, så som sagt mycket exlusivt och väldigt privat.
Och kvällen slutade inte förrän flaskorna var tömda, kanske lite för tömda för vissa ;)
Men kul var det i alla fall. Och såhär såg det ut ungefär =)





WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0