And I'm getting old.com? Hell no!

Vakna upp i morse med feting ont i svanken! WTF!!!
Innan jag kom på att det var mina easy toners som var boven i det hela så hann jag få upp massa andra anledningar i mitt lilla huvud. Man får nämligen inte använda dom för mycket och i något annat syfte att gå.
Och självklart så gör jag inte som man ska utan hat jbbat i dom två dagar i rad.. Stupid girl!

Först tänkte jag att, fuck jag har blivit gammal
 Och sen en annan anledning som ploppade upp, som säkert verkar lika dum som att jag  skulle blivit gammal :)

Kanske är det min rumpa tänkte jag.
Man hör ju ofta talas om att tjejer med väldigt stora bröst får ryggproblem. Och nu råkar det ju vara så att jag har ganska stor rumpa! Vad är det som talar emot att man inte kan få ryggproblem av det?

Tyvärr hittar jag inget på google som styrker min teori, men jag ska nog kolla upp det här lite noggrannare!

Nu är det dags för mig att ta mig och min stora rumpa till min stora säng, och förhoppningsvis vakna upp utan ryggont imorgon! För imorgon är det fest!!!

Over and out!





WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0