Vila i Frid...

Hur kommer det sig, att när man verkligen inte känner för att prata så vill alla prata?

Vänner, familj, totala främlingar.. Alla har något att säga, och jag klandrar dom inte..
Det är väl så livet är antar jag..

Men jag har just nu valt att inte prata.. För att jag är rädd för vad jag ska säga..

Kommer jag låta arg, glad, ledsen, kommer jag ens kunna ge ett bra svar på alla frågor?

Men mest av allt är jag rädd för att säga det jag egentligen mest av allt vill säga..

Min vän är död.

För när jag väl säger orden, så kommer det bli till verklighet, och vad för verklighet är det.

Min vän är död.. En av dom finaste människor jag känt har lämnat oss, och det finns ingenting som kan ändra på det.

Så jag väljer tystnad. Tills den dagen verkligheten hinner ikapp mig.

Vila i frid Patrik, vi ses en dag igen.


WORD!


Postat av: AnZ

Beklagar baby!!! Finns här om du behöver mig <3 precis som du fanns för mig, love you!

2011-06-08 @ 05:41:00
Postat av: Carina

angelica lilla gumman jag blev rörd till tårar. Kom när du är redo . Mamma<3

2011-06-09 @ 09:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0