Fuck you, and Fuck you!

Jag blir allvarligt talat så jävla trött på människor ibkand! Jag menar ibland undrar man hur det egentligen står till!

Vad hände med att om man undrar nåt så frågar man? Och man vill ha svar på något så lyssnar man?
 Nej istället ställer man frågorna till sig själv och hittar på ett eget svar!

Och när slutade folk att visa respekt?
Som jag har sagt har det varit en ganska jobbig period för mig... Och jag har knappt lyft telefonen för att berätta för min familj vad som händer.

Och att människor som då knappt känner mig har mage att lacka för att jag inte ger min fulla uppmärksamhet, och även har mage att berätta för mig hur jag ska bete mig.

Jag säger bara Fuck you and Fuck you!!!

Det enda bra med det här är att skiten verkar rensa bort sig själv rätt bra!  Och ju mindre skit desto klarare sikt.

Nu är det i alla fall dags att röra sig mot stan för att träffa en av d bättre, min kusin =)

Postiv energi behövs idag!

Dagens låt, Enjoy!



                


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0