En Fet smäll fick mig att minnas!

Snacka om att jag är klantig! Jag brukar ju säga att det spökar här hemma, men allt kan man inte skylla på spöken!

Igår natt pratade jag Filippa i telefon samtidigt som jag letade efter mina gymnasiebetyg.
Jag hittade massa gamla dikter jag skrivit, massa gamla foton och en massa massa brev jag samlat på mig under åren.

Men betygen hittade jag inte, utan istället fick jag en fet smäll!!! Mitt i röran bland alla papper hade jag också lagt en sådan här dosa som man kan sätta massa kontakter i, vad den heter har jag ingen aning om, men den lyckades iaf träffa min näsa perfekt!

Helt säker på att mäsan var bruten och jag snart skulle typ svimma sa jag till Filippa att jag måste ringa upp henne om en stund.

Men jag hade inte fått mer än ett rött märke och en fortfarande öm näsa :(



Jag vet inte om det var smällen eller alla bilder och brev jag fick som fick mig att vandra tillbaka i tiden tyå sådär tolv år. Så dagens låt blir en riktig nostalgitripp för alla vi som älskade Ken Ring och förorten.

Dagens låt, Enjooy

                


WORD!


Postat av: C

Såååååån klssiker!!!!! Vilka minnen....wow! Hoppas allt e bra med dig A! Må bäst od bless U n

and yours sweetie!

2011-06-10 @ 23:14:45
Postat av: Angie

A verkligen, många bra sommarkvällar hade man till den låten =) Thanks C! Hoppas du mår bäst! <3

2011-06-15 @ 00:58:45
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0