Listen up! ♦ Katy Perry - Last Friday

Rihanna och Katy Perry är BFF’s  - jaaarå det är så kidsen pratar nu för tiden.

Kanske en otippad duo för en del, men ganska klockren kan jag tycka.

Jag och Angie har också länge sagt att deras relation och respektive personlighet påminner en del om min och hennes.

Ja, det är förstås Angie som uppdaterar mig med skvallret eftersom hon har the inside information. Men bara genom att kolla in deras videos kan man ju se likheterna. Tycker ni inte?

 

Angie som Rihanna och jag som Katy Perry, såklart!

 

För se bara senaste videon med Katy Perry – den är ju jag!

 

Förutom att jag aldrig någonsin kan bli lika het och (tyvärr!) saknar tandställning så är det ju precis samma process jag går igenom varje gång jag går ut på stan (ni vet, vaxar mustaschen och lämnar glasögonen hemma) för att ens komma i närheten av den nivå Angie and the girls är på.

 

Att Katy i videon flirtar med 80’ talet (som jag älskar!) genom att ha med Kenny G på saxofon och inte nog med det slänger in poppluttarna Hanson att spela band på festen är ju också exakt vad jag själv hade velat göra i min video (om jag kunde sjunga).

Efter Katy’s egna uppenbarelse i en neonchock var jag dessutom tvungen att direkt gå och köpa mig nagellack i både neongult och rosa.

Så om hon någonsin behöver en stand-in kan jag bara låna Angies olikfärgade skor á la Katy och så är jag good to go!

Så Katy, hör av dig! Å du med Rihanna, du börjar bli lite dålig på att kommentera här på bloggen tycker jag…




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0