Hur gör man för att hålla gnistan vid liv?

Jag och Sofia har precis varit ute på en länge planerad powerwalk, men det känns som att vi varit lite lite lata dom senaste månaderna ;)

Så länge sen att vi blev chockade när vi såg alla djur hoppa fram! Grodor, fjärilar, råttor som sprang förbi.
Det var då vi insåg att det hunnit blivit sommar sen vi sist rörde på fläsket, eller så måste vi ha sänt ut nån jävligt skum odör..

Sen kom vi som vanligt in på sex och samlevnad. Och idag gällde det distansförhållanden.

Hur klarar man av det, och i vad är knepen?
Hur gör man för att hålla gnistan vid liv??

Jag har gjort lite research, en del får det bara att funka, en del kör med öppna förhållanden, vilket får mig att tänka; Then whats the point? 

Men det verkar som att det mest av allt bygger på förtroende. Vilket jag absolut tycker är viktigt, men jag skulle nog tycka att just bristen på riktg närhet skulle vara jobbigast, och jag skulle nog därför inte hålla ut så länge..

Visst det finns skype, det finns mail. Man kan skicka bilder, till och med telefonsex funkar för många.
Men det är ju fortfarande inte äkta vara! En bild är bara en bild, ett mail är bara ord, telefonsex är bara telefonsex.

Så vad är knepen? Eller finns det inga mer knep än dem jag just beskrivit?

Eller ska man bara lita på det gamla ordsråket, "Kärleken övervinner allt"?




WORD!


Postat av: M E R E I

- Ah jag har också funderat på detta och summa summarum är att jag aldrig skulle ha klarat av det! Kram!

2011-07-09 @ 01:23:31
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0