En knäppskalles drömåk

Jag kanske har fått solsting, men nu vill jag ha en cykel. Jag vill verkligen, verkligen ha en cykel.

Men inte vilken cykel som helst, en riktig stylish. Nä, inte någon sådan där dyr värsting cykel.
Som fungerar…


Jag vill ha en gammal skruttig damcykel som jag kan pimpa. Kanske måla den i guld eller i rosa och smycka den med en ringklocka i form av en nyckelpiga (jag har sett att de finns!) och en färgglad flätad cykelkorg med pärlor.


Mr J var helt med på att även jag borde få mig en cykel. Tills jag nämnde min just hur min drömride såg ut.

”Men ska du cykla runt så? Folk kommer ju tro att du är en knäppskalle!” var hans spontana respons.


Men jag antar att jag är en knäppskalle, för jag vill verkligen, verkligen ha en sådan cykel.

Någon annan knäppskalle som vet vart man kan införskaffa sig en sådan?



Snodd bild, som ni säkert förstår...


WORD!


Postat av: Eva kanske:)

Min pappa har en jätteful cykel som han envisas med att ha! Den kan du få sno å måla hur mkt du vill på :)

2011-07-05 @ 21:22:06
URL: http://musicforeva.blogg.se/
Postat av: Eva igen kanske

Men jag kom ju på att det inte va nån damcykel! Typiskt!!! :)

2011-07-05 @ 21:23:27
URL: http://musicforeva.blogg.se/
Postat av: Sofia - såklart!

Haha, jag visste att någon knäppksalle skulle förstå mig!

Puss på dig finaste du!!!

2011-07-05 @ 21:41:33
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0