Han gav henne en comviq kompis 75, och sen levde dom lyckliga i alla sina dagar.. ?!

Har blivit mycket kärleks snack den här veckan. T.ex,  när vet man vem som är den rätte, och när är det dags att gå vidare? Och vad är det som är jobbigast kanslomässigt när man gör slut, och hur man ska hantera det?
Och när man dejtar, när vet man man att det är slut på att dejta flera, och bara hålla sig till en?
Så många funderingar! Man tycker ju att kärlek borde vara rätt enkelt, och mitt svar på alla dessa frågor är simpelt; Man vet när man vet. =)

När det gäller mitt eget kärleksliv så har min mormor för det mesta stenkoll, och nu verkar
min mormor vilja att jag träffar någon, tror hon är lite trött på mitt hittills struliga kärleks liv. Och hon gav mig ett tips,  att jag ska hålla utkik på jobbet.
Det har faktiskt hänt menar hon att man träffar sin drömprins på det sättet.
Och vet inte riktigt hur jag ska tolka det här, men, idag när jag faktiskt stod på jobbet kommer det in två snubbar.
Den ena stirrar fett, nästan så jag blir lite nervös så jag spelar cool och låtsas som ingenting.

En stund senare kommer samma snubbar in igen. Han som stirrat köper en comviq kompis 75, försvinner en stund men kommer senare tillbaka, ger mig sin comviq kompis
kod och säger; Här har du markeringar, ring mig.
Och på baksidan hade han lämnat sitt nummer.

Wtf! Var min första tanke! Jag fann hela grejen ganska roande, till och med lite charmigt, but still!
En comviq kompis 75! Kunde han inte langat en ny mobil istället, eller åtmnstone en Amigos 100!!! ;)

Så är han min drömprins? Dont know about that..
Jag måste nog prata med Mormor om det här..



WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0