Vinna eller förlora..

Så var denna helg slut, och även jag är rätt slut, men its all good för jag hade en jävligt nice helg =)
Igår blkev det som sagt middag med Fredric, med lite snack om det senaste, framtidplaner m.m.
Nate joinade oss ,och efter några drinkar gick samtalsämena från seriöst till realtioner, min senaste stalker och såklart sex!
Mycket intressant måste jag säga, både det ena och andra kom fram, bland annat att vi killar och tjejer inte är så olika trots allt, alla spelar vi spel för att komma dit vi vill, om det så gäller den stora kärleken eller bara lite kärlek för kvällen.
Allt från messa eller inte messa, ringa eller inte ringa, svara eller inte svara..

Fick mig att fundera, om vi alla spelar samma spel, när man ska vara tillgänglig, när man inte får vara för tillgänglig, hur ska man då veta när det är dags att make a move?

Handlar det helt enkelt bara om rätt timing?
Eller borde man bara satsa allt genom att langa frågan "Jag diggar dig diggar du mig?"  Eller; "Jag vill ligga, vill du?"
 Vinna eller förlora.. Thats the question =)









WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0