Tjejen trodde hon va cool, tills idag!

Shit asså, vilken vecka! Först står det i mitt horoskop att det ska bli en keff vecka, så än så länge har den varit bättre än förväntat, massa trevliga möten, bio, till och med jobbet har varit chill.

Det ända är att jag flera gånger den här veckan har gjort illa mig, jag går in i saker, slagit i huvudet, rivit mig på grejer, men ingen big deal liksom.
Så är det idag tors, min lediga dag. Och vad händer, jo för det första sover jag för länge!
Går upp tar en dusch, ska göra mig en god sallad eftersom det nästan är lunch dags.

Och fråga mig inte vad jag står och tänker på, men plötsligt känner jag att något är fel, kollar ner och har satt kvien i tummen!! In genom nageln och nästan kapat av mig fingertoppen.
Det här är ingen fara tänker jag, det gör bara jävligt ont! Men när det inte slutar blöda så får jag lite smått panik,
hittar ett örngott som jag snabbt lindar runt fingret och skyndar mig till sängen för jag känner hur jag är nära på att svimma!

Men nu är det över, och nu sitter jag här, fortfarande lite skakis och känner mig allt annat än cool..
Fingertoppen är halvt kvar, ett ärr rikare, och en självkänsla som är lite svårdefinierad..

Jag antar att jag i alla fall fått mitt negativa för idag!




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0