Maaaat..!

Trots att jag är spinking som en pinne älskar jag god mat! Att behöva laga den är dock inte lika roligt. Men igår hade jag sådana cravings för potatisgratäng och beasås att jag bara var tvungen att ställa mig i köket. Då J jobbar jour tänkte jag att jag kunde göra matlåder av resten, och tada så skulle man ha mat så det räckte och blev över.

 

När jag står där och skalar och hackar och är förbannad. Ja, alltså jag blir alltid ilsken då jag skalar potatis och dammsuger, det är nog tonårsrebeln inom mig som vägrar lämna min kropp. Då ringer i alla fall Angie och frågar om hon, Natalie och syrran kunde komma över. Självklart!

Det skulle garanterat göra mig på bättre humör!

Jag frågade om de ville ha man, men neeej, de var inte hungriga...

 

En timme efter att de kommit var dock hela potatisgratängen, allt kött och beasås slut.

Dessutom gick Natalie, som just lärt sig hur en Sodastrem fungerar till att vara nybörjare till att bli sodamaster då hon sprang ut i köket ungefär en gång i timmen och bubblade mer Cola.

 

Så efter att ha ätit mig ur huset drog Angelica och Veronica som sagt för att titta på bio. Jag och Nate gjorde oss istället lite dipp och chips (och Natalie bubblade såklart lite Cola) och slog oss ned i soffan för att kolla Law Abiding Citizen. En av mina absolut favorit filmer från förra året (eller är den kanske från 2009?). Så har ni inte sett den ännu, se den NU!!



WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0