I wanna rock =)

Kul att man låg vaken och vred och vände sig i morse när Nates klocka ringde, hon använder faktiskt bara en klocka nu för tiden =)
I alla fall så var min uppgift att väcka henne lätt avklarad, när jag somnade sen vet jag inte.. Undrar om det var fullmåne igår..
Läste i mitt årshoroskop att idag och imorgon inte kommer vara så bra dagar för mig, och att jag kan känna det som att min partner stänger in mig! Så jag antar attjag ska vara glad att jag inte har någon partner idag?
Jaja det är bara måndag och veckan ska ju tydligen bli bättre, så det är bara att bita ihop i guess.
Dags att dra, och för att komma igång lite så blir detta dagens låt

Enjoy






WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0