Dont worry be Happy!

Vaknade flr en stund sen, och försökte komma ihåg vad jag drömde. Det enda jag kom ihåg är att någon visade mig en massa bilder på olika killar, och jag skulle försöka namnge så många som möjligt på tid!
Jag letade so en galning efter någon jag kände igen, men ingen!!!

Sen vakande jag, undrar vad det betyder?

Sen har jag nu gjort till en vana  att kolla i min horoskopbok, Nate har lite fint kallt sin för sin Bibel.
Anyways, i min står det att alla dagar fram till den 31 Januari är negativa dagar.. Så hela den här veckan kommer alltså vara negativ! Än så länge stämmer det ju, eftersom jag måste gå om en halvtimme och nu sitter i min morgonrock och äter frukost.

Dagens låt brukade min pappa sjunga för mig när jag var liten och kände mig lite negativ =)

Enjoy!






WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0