Vi ses i hallen...

Vi ses i hallen...
Ja, så är det. Mr J hann precis komma hem från Island för att sova, vakna och sedan åka iväg och jobba igen.

Så skönt att vi inte har något inplanerat för helgen och bara kan ta det lugnt och ”bara va” och umgås.

Eller? Inte? Nej såklart inte!

Då var det nämligen dags för en jourhelg.

 

Att vara tillsammans och ”bara va” det får vi väl göra till sommarn, om vi hinner, för vi har ju en massa saker vi måste hinna med.

Kanske nästa sommar, fast då har jag ju börjat jobba igen så det kanske inte blir så mycket semester.

 

Men då kidsen flyttat hemifrån, då!

Fast då kanske man har tagit och fixat sig den där karriären och köpt det där huset. Å renovera måste vi göra, det gör alla! Slå ut badrummet, måla skåpluckor och kanske fixa oss en köksö. Sedan köpa ett landställe och åka på kurser! Det ska man göra. Så då kanske vi inte hinner med att umgås och ”bara va”.

 

Men då vi blir pensionärer då jäklar!

Fast då lär ju Mr J bara vilja sova hela dagarna och jag får sitta och ”bara va” själv!  

Jaja, jag antar att vi ses i hallen…


WORD!


Postat av: Angie

Haha ja jag börjar förstå vad du menar! Jag och min sambo har det ungefär likdant! Fast förhoppningsvis kommer vi inte bo ihop tills vi blir pensionärer!!

2011-02-03 @ 00:45:19
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0