Valentines day och Nates födelsedag!

Igår var det Valentines day, och Nates födelsedag, och jag hade turen att både ha birthdaygirl och Sofia som mina Valentines =)
Det blev en mysig kväll på Zink med mat,vin och goda drinkar! Och jag kunde inte haft det bättre!

Men det var svårt att undvika alla par som satt omkring oss, snyggt och prydligt, tjejerna mot väggen och killar utåt, stället var verkligen uppdelat i två läger, paren, och vi, förutom två dudes som slank in på stället någon timme senrae, men hey, vem säger att inte även dom var ett par?

Men lite romantik fick jag i alla fall, jag fick ett halsband av Nate, jag fick ännu ett blombud, och kvällen avslutades faktiskt med en jätte fin Valentines day bukett, så jag ska inte klaga alls! Men jag ser att jag nog måste önksa mig blom vaser när jag fyller år, fy fan vad tråkigt!

 








WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0