Dream Big!

Äntligen har jag kommit igång med träningen! Men det var svårt, jag fick verkligen tvinga mig själv upp i morse för att köra ett  hårt men kort pass med Anniz!

Fast att det var svårt att komma upp i korse har ju sina anledningar såklart. Var nämligen på Malmen igår, med frugan, Feven, Rana, Linda och Marva. Och det var mycket nytt att prata om då många av oss inte sett varandra på Fett länge! Men nice var det, och efter en massa goda drinkar så blev det mat i mängder på Mcdonalds, taxi hem och direkt till sängen.
Så jag tycker nog att det är jag som är hurtig, både på att dricka, äta och träna! =)

Skulle egentligen över till min bloggpartner sofia och diskutera lite framtidsplaner om hur vi ska bli rika och berömda ;)
 Men det blev uppskjutet på grund av sjukt barn och sjuk man, attans!

Så nu blir det dags för lite chill framför Tv:N tills sambon kommer hem!


Dagens låt: Jazmine Sullivan- Dream Big
Inspirerande låt!




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0