Med eller utan lugg? Ge mig din åsikt please =)

Som sagt, det har varit lite åldersnojja på senaste! I alla fall om man följer tugget som sker inom väggarna på Residence Nate och Angelica!

Nate har precis fyllt 27 glada år, och snart är det dags för mig med...
Den enda skillnaden är att om man läser min horoskop bok så ska 27 vara ett viktigt år fär en vädurskvinna så jag har hoppet uppe!
Men för Nate, Icke! Nästa viktiga år för henne är när hon fyller 31, om fyra år alltså, så hon kanske har det lite jobbigare än mig...

Jag brukar i alla fall tänka, nytt år kräver något nytt!
Jag var inne på en ny hårfärg, lite inspirerad av Rihannas röda hår, fast kanske inte riktigt så röttt,
så jag gjorde ett försök, och visst blev det fint och lite mer röda nyanser.
Men forfarande är jag inte helt tillfredställd... Så kanske en ny frisyr, kanske spara ut luggen?

Sitter och kollar på lite gamla bilder och försöker bestämma vad jag passar bäst i, vad sägs?

                                                 Utan lugg och några år yngre =)


                                                              Med lugg några år senare ;)






WORD!


Postat av: Felicia

Svårt, jag brukar alltid ha samma problem. Det slutar alltid med att jag klipper lugg & ångrar mig fem min efter. Men det är ju så snyggt!

2011-02-23 @ 10:24:36
URL: http://fsideoflife.devote.se/
Postat av: C

Hjärtattack...... Någon.... Rädda mig!! haha ;)

2011-02-23 @ 11:25:16
Postat av: Angie

Haha jag brukar ha samma problem, men eftersom jag redan har lugg så kanske jag ska pröva att spara ut den för att sen klippa av den igen =)

2011-02-23 @ 13:14:50
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: A

C.. Det framgick inte riktigt om du tyckte med eller utan lugg ;)

2011-02-23 @ 13:16:03
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0