Parisa den här är till dig ;)

Ska snart iväg på ännu en fika, fast idag med min babe!
Gårdagens fika med Parisa, var mycket trevlig, och mycket intressant, och jag har fått lite ny inspiration, vilket jag verklgen behövde!!

Så dagens låt är helt och hållet till Parisa!

Enjoy!






WORD!


Postat av: Parisa

YEAY! Hahaha Brings back lots of memories.



Det kommer vara med ett stort leende som jag kommer läsa dina inlägg om det vi pratade om hahaha



Och appropå Vår smootie och pizza snack. Det gjorde mig så sugen på en pizza så åt ne igår. Så jävla gott. Men tyvärr var jag lite för sugen och slukade den direkt när den serverades, varpå jag brände min gom! Så idag är den kall barnmat som gäller!

2011-02-10 @ 11:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0