Mad love till dig Patric!

Så var det ännu en Måndag, jobb med fett jobbiga kunder.. Mam blir fan lack när snorungar försöker läxa upp en!
Och dryga tanter går också fett bort!
Men jag jobbade med Lasse och min snygging på jobbet kom in och förgyllde min dag =)
Synd bara att jag har en konstig grej för mig just nu och blir generad för lilla minsta!
Så det enda jag fick fram till min snygging var; "Vill du ha ljust eller mörkt bröd till korven?"
Samtidigt som jag säkert var helt knallröd i fejset! Lyckat!

Som sagt jag är fan inte bra på att ragga! Men men man kan ju inte vara bra på allt ;)

Sen blev det ett träningspass med Anniz, och vi var grymt duktiga idag måste jag säga och jag känner redan av träningsvärken..

Nu har jag precis haft mitt dagliga samtal med min babe, coh snart är det dags att slagga.
Så i stort sett, en bra Måndag =)
Blev även väldigt rörd då jag in på Ansiktsboken och såg min brors nya tattuering, en jätte fin hyllning till hans vän som tyvärr gick bort för ett tag sen.
Mad love till min bror!

 Med det säger jag; Over and out!




WORD!


Postat av: Redneck

Nu blev ju jag också rörd.. Mad love!

2011-02-27 @ 18:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0