Jag röstar för hellre bakis än tidiga mornar!

Fy fan asså! Att jobba öppning en helg, för mig är det värrre än att vara bakis!
När man är bakis så vaknar man ju alltid av att man är lite smått illamående, eller törstig, eller av en jävla huvudvärk! Oftast är man även sugen på något fett som pizza eller McD...

Men när man bara är jävligt trött, ja då blir man totalt osocial, frusen. ser för jävlig ut, och vaknar tydligen inte i tid! Och drömmarna ska vi inte snacka om! Jag vet knappt om det jag drömde hände på riktigt eller det jag tror är på riktigt var en dröm! Där av försov jag mig i morse. Jag drömde att det ringde och inte ville svara, men antagligen var det alarnet jag stängde av!

Så jag säger bara thank God att den här helgen äntligen är slut, så att jag kan återgå till mitt vanliga nattliv, då det är dom dagliga samtalen jag missar, istället för dom nattliga. 

För just nu är jag bara förvirrad, och tror att det är läggdags snart fast klockan inte ens är sex!

Well well, nu ska jag ta en lång skön dusch, för att sen laga mat till min underbara systrar =)
Förutom att Veronica sitter brevid just nu och försöker störa mig i mitt skrivande, hon hotar till och med att knäcka mitt lösenord för att själv ta över bloggen!!!!

Så dagens låt blir INTE till henne idag i alla fall!

Dagens låt: It was all a dream.






WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0