Jag missa nog smällen igår och fick den idag =(

Jaa vad ska jag sägea, jag vete fan om det smällde så jälva högt igår, men trevligt var det i alla fall, middag hemma hos mormor, med alla kusinerna och ja resten av släkten såklart.

Sen blev det stress till bussen för mig och Rebecca, stan väntade ju =)
När jag äntligen hittade Nate och hennes farsa så blev det några snabba glas på PA& Company, och sen drog vi den vanliga Eastrundan.. Det var några människor där jag inte var riktigt beredd på att träffa, så blev lite skum stämning, och det blev kanske lite onödigt fylleprat från mig och även dom andra igår kan man väl säga,

Men vi fick skjuts hem, och slutade kvällen med Ben & Jerries och chips med dip i sängen, somnandes till ett SATC avsnitt, som just råkade vara det om att välja fel män...

Så med det i huvudet när man vaknade idag, plus en riktigt fet huvudvärk, så kan jag inte riktigt svara på om det som sagt smällde igår!

Däremot hittar jag bevis på Facebook, som talar om att min kusin Rebecca verkar haft en bra kväll i alla fall ;)



Och här är lite tidigare på kvällen..








WORD!


Postat av: C

Sån swag du har A, fett sexig ;)

2011-02-15 @ 12:07:41
Postat av: A

Thank you C ;)

2011-02-15 @ 12:52:33
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0