Ikväll smäller det för faaan!

Lördag morgon, solen skiner, och Nate sätter på riktig kärleksmusik, ni vet riktig old school music, som får en att tänka på gamla kärleksfilmetr, när att gå i regnet och tänka på den man älskar brukar vara en återkommande scen..

Så man skulle kunna tro att jag har en riktig romantisk lördag morgon, förutom att det ser för jävligt ut här hemma just nu, och både jag och Nate springer omkring och stökar ner ännu mer, på jakt efter kredit kort och kläder för kvällen.

Så snart ska jag hoppa in i duschen, välja kläder, skor, köpa present till mormor som fyller år idag, äta, vara social med släkten, och sen ut på stan för att fira Nates kommanade födelsedag =)
Känns som att den här kvällen kan sluta precis hur som helst, Och förhoppningsvis slutar den jävligt bra, börjar bli trött på att vara uttråkad!

Och till Mormor säger jag happy birthday!

Och dagens låt kommer här!

Enjoy!




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0