Har någon sett min dubbelgångare?

Min mamma är lite orolig över detta bloggande.

”Tänk om någon stjäl din identitet!”

Hon hade nämligen läst om en kvinna som bloggade öppet om sitt liv och där en bedragare började utge sig för att vara henne på nätet.

Fast jag vet inte varför någon skulle vilja låtsas vara jag..?

Om det är någon som är sugen på att testa på mitt liv är ni välkomna hem till mig. Extra lämpligt om någon skulle vilja vara mig nu till helgen, jag skulle nämligen inte ha något emot att ta in på hotell som någon annan och sova ut.

 

Fast en bedragare kanske jag inte vill släppa in i huset, men en dubbelgångare skulle inte vara helt fel att ha ibland. Någon som man kan skicka att göra alla det där sakerna som man själv inte har någon större lust med?

Så om det är någon som sett min dubbelgångare be henne kontakta mig!



WORD!


Postat av: SSX

HEJ!! Får man kontakta dej ändå? :)

2011-02-07 @ 21:21:52
URL: http://musicforeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0