Glömt min Tandläkartid idag.. YES!!

Hade så jävla ont igår som sagt, så jag fuskade lite med sömnen och tog en sömntablett..
Och vaknade upp av att tandläkaren terrade mig, tydligen skulle jag varit där idag men helt missat det..
Så dagen har ju börjat riktigt bra, jag menar vem skulle vilja börja en torsdagsmorgon hos tandläkaren =)

Efter en snabb morgon powerwalk, har jag precis druckit den äckligaste smoothien jag nånsin smakat!
Tanken var bra, men daamn visste inte att något kunde smaka såhär!!
Tur att det är lunch med mormor snart!

Och tack Parisa jag mår utmårkt idag faktiskt =) Du med hoppas jag och tack för den trevliga fikan igår!

Dagens låt, blir till min Magdalena, såg att hon diggar denna sköna låt, och för att jag saknar henne här i Stockholm!

Enjoy




WORD!


Postat av: melinda

Bästa låten. <3

2011-02-07 @ 12:51:32
URL: http://seriouslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0