En date för tre...

Jahapp, så var Alla hjärtans dag över. Fick ni några kärleksbevis?

För min egen var jag nog på den mest oromantiska Valentine-date hittills i mitt liv. Med Nate och Angie.

 

Angie lovade visserligen innan att vi skulle hångla (som fan, tror jag till och med hon sa), men det var tydligen bara nått hon sa för att locka med mig ut och bort från min man. För inte då…

 

Anledningen till att vi utsatte oss för att gå ut och sticka ut från alla par som satt och hade romantiskmiddag var ju som sagt för att fira Natalie som fyller år just den 14e. Dåligt tajmat little dude!

Men det var ganska intressant att se paren som satt där på rad och åt och hur de alla betedde sig likadant. Som Angie skrev hade alla tjejer tillexempel satt sig inne vid soffan intill väggen, medan alla män satt på en stol mittemot med ryggen mot resten av rummet. Vad handlar det om?

 

Finns det någon vett- och etikettregel som vi inte känner till? Eller har det något med könsroller att göra tror ni?

 

Där satt vi alla fall i mitten som tre aliens på planeten för par.

”Vifta med din ring!” väste Angelica till mig.
Så det gjorde jag som hennes trogna slav. Men jag vet inte om det bara gjorde att jag uppfattades som sorlig. Om det var någon som noterade det lär de ju bara undra varför en förlovad kvinna satt där med två heta kvinnor på varsin sida om sig. Ibland är det tur att man saknar talang för att bli kändis så att man slipper det där med att läsa om sig själv i skvallertidningarna…





WORD!


Postat av: Angie

jag var lite orolig för hur dom här bilderna skulle se ut =) Tack för igår Dude!

2011-02-15 @ 14:35:55
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Nate

Jag ser ju verkligen ut som en trött kärring på de här bilderna. Men jag får väl bjuda lite på mig själv nu när jag är äldre än er!

2011-02-15 @ 20:48:21
URL: http://natesnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0