Det glada 90-talet!

Onsdag, och jag är uppe rätt tidigt för en gåmgs skull! Fast om jag inte hade vaknat så hade jag ändå blivit väck att både Mormor och sen Mamma idag..

Snart blir det dags för lunch date med Parisa! Så tänkte bara posta dagens låt!

Och med tanke på att jag och Parisa lärde känna varandra när vi var typ 14 år och hängde på Tegelhögen, på den tiden när man gick på disco ni vet =)

Undra om dagens ungdomar fortfarande går på disco? Eller det kanske inte är lika coolt idag som det var då.
Och på den tiden var det mycket enklare! Det var inte så mycket klackar och kort kort, utan man skulle mer se så kickers ut som möjligt! Kort kort brukade vi tjejer bara ta på oss om vi skulle in till stan eller gå på någon lite mer "mogen" fest!
Hahah ja det var tider det, och fast det kanske inte alltid vra så lätt så kommer jag fortfarande ihåg högstadietiden som en av dom bästa i mitt liv!

så dagens låt blir en som spelade flitigt på sena 90-tal!

Enjoy!




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0