Vi gifter oss - på TV..?!

Hela helgen har Jonas jobbat ihjäl sig med jouren (igen) för att vi ska få ihop pengar till att kunna uppfylla bland annat våra bröllopsplaner.


Så imorse ringde Jonas tidigt, vilket han sällan gör för han vet vilket stök det brukar vara här hemma då.

”Har du kollat Facebook?” frågade han.

”Nej..!” skrattade jag som troligen är världens sämsta ”Anisktsboks”-användare.

”Jessica har tipsat oss om ett TV-program som sponsrar par med deras bröllop!” sa han.

”Va gulligt! Men du och jag? Gifta oss på TV..?!”

”Ja! Gifta på TV!” jublar Anton Kingston bredvid mig i soffan.

 

Hela vägen till dagis var det som om jag hade en A(I)K hejarklack med mig.

”Gifta, gifta, gifta oss! TV, TV, TV!” hojtade AK om och om igen.

 

Detta tåls att tänka på…

 

Dagens låt är därför dedikerad till min galna fästman och till Jessica som sponsrar hans galna beteende.



I wanna love you and treat you right;
I wanna love you every day and every night:
We'll be together with a roof right over our heads;
We'll share the shelter of my single bed;
We'll share the same room, yeah! - for Jah provide the bread.

Is this love - is this love - is this love
Is this love that I'm feelin'?
Is this love - is this love - is this love
Is this love that I'm feelin'?
I wanna know - wanna know - wanna know now!
I got to know - got to know - got to know now!

I'm willing and able,
So I throw my cards on your table!
I wanna love you - I wanna love and treat - love and treat you right;
I wanna love you every day and every night:
We'll be together, yeah! - with a roof right over our heads;
We'll share the shelter, yeah, oh now! - of my single bed;
We'll share the same room, yeah! - for Jah provide the bread.

Is this love - is this love - is this love


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0