Till alla ni singlar som inte vill vara singlar. Step in på mitt jobb ;)

Jag hajjar ingenting, vad är det som händer?? Har jag bara blivit jävligt mycket snyggare, eller är det alla vårkänslor som ger snubbar mod?

På loppet av två veckor har jag fått fyra ragg, på min arbetsplats! Och då måste jag tillägga att keps ingår i min jobbuniform.. Inte så hett va?

Jag har fått en inbjudan till Florens, blivit utbjuden på middag, förslag om att skaffa barn ( av en väldigt ung pöjk som nog fick modet efter några öl för mycket på måndagens derby). Och det senaste, tro det eller ej, men snubben kommer in och lämnar ett vykort där han skriver att han gärna vill bjuda ut mig.

Och om det skulle vara så att jag inte vill så har han lovat att aldrig mer handla hos mig. Kanske mest för sin egen skull dock. (gud vad jag också gillar ordet dock Sofia!)

Så whats up with that?

Jag säger bara såhär, tjejer kom in och häng på mitt jobb en dag om ni känner för att skaffa en dude!

Och till min Mr Right, om du fortfarande finns där ute, och bara väntar på "rätt tillfälle" för att dyka upp,
you better hurry up! Cuz im on FIRE och konkurrenterna blir bara fler och fler ;)


                         Bjuder på en gammal bild, nu när jag ändå är On Fire, och fortf iinte har nån kamera!



WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0