Skit snack på gymet, med betoning på skit!

Shit shit shieeet vilken dag!!!

Nu när chefen är borta är det meningen att jag ska hålla lite ordning på allt, och det första som hände idag var att Nate blev sjuk =(

Så det blev stress för att försöka hitta någon som blev  glad över att få börja jobba kl 04.30 imorgon!!!!

Som tur var kan man alltid lita på Lasse och Nor som ställde upp för mig idag!!
När jag blir rik och berömd ska jag definitvt komma ihåg dom ;)

Hur som helst så tog den här keffa arbetsdagen till slut slut, och jag mötte upp Anniz för en sen sväng till gymet!
Vi hade jävligt kul och det ena skitsnacket avlöste det andra, och jag lägger verkligen extra betoning på skit!!

Vi kom även på en lysande plan om man någon gång skulle vilja hämnas på någon och även komma undan med det... Känner redan nu att jag sagt lite för mycket...

Men men, vi tänkte i alla fall avsluta kvällen med att ta en söt bild på oss själva för att verkligen bevisa att vi faktiskt går till gymet på kvällarna och inte ägnar oss åt andra saker.

Men jag vet inte vad Anniz kamera har emot mig, för den ville inte jobba med mig och jag såg verkliegn riktigt hemsk ut!!

Så vi nöjde oss med en bild på gymet istället!

Och nu är det äntligen dags att sova!!!

Så good night peeps!!!




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0