Marlon Brando äger!!

Ett litet tillägg till sofias hyllning av oss fantastiskt famtastiska vädurar =)
Att både jag Sofia, och Mr J är vädurar är ju bara det grymt! Och idag är det även Mr J's B-day!!

Congratz man! =) =)

Men jag blev väligt glad över att just Marlon Brando är vädur.

För det första är jag ett stort fan, mycket tack vare Gudfadern filmerna! Om ni inte sett dom har ni verkligen missat något, och gör mig grymt besviken om ni inte tar och fixar till det, SNARAST!

För det andra har jag bestämt mig för att döpa min första barn till Marlon. Som förhoppningsvis blir en pojke, annars skulle det kanske bli lite weird...
Sen ska han ju självklart vara vädur också! Eller nej inte förhoppningsvis, han kommer vara vädur.

För det vet jag, för sån är jag =)


Marlon Brando som gudfadern


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0