Mardrömmar blev till verklighet!

Packade nästan klart igår, eller rättare sagt jag måste vara klar, för mammas kille Claes kommer och hämtar den snart! så snäll är han, så slipper jag släpa runt på den på stan =)

Så efter mitt och Babes nattliga samtal, blev det sängdags rätt tidigt för mig, tänkte att jag skulle gått upp tidigt idag och fixat lite grejer.

Men vad händer, jo jag hamnar i värsta mardömmen, allt är mörkt omkring mig och nån är ute efter mig!
Så jag vaknar i panik, och som tur var så kommer det lite ljus från garderoben.

Precis när jag börjat lugna ner mig, så stängs datorn av, och sätts på. Helt av sig själv! Och det är inte första gången det händer!

Klockan visar exakt 03,22 och jag chansar på att babe är vaken, och yes hon är vaken!
Jag ringer upp henne och hon lyckas lugna ner mig, och jag går till datorn för att stänga av skiten, kollar först om det hänt nåt där som det var meningen att jag skulle se, men ej.

Jag frågar Babe vilken låt hon lyssnat på just när jag ringde. " How will i know" med Whitney Houston.
Fråga mig inte varförjag frågade det...

Men precis som jag nästan hade somnat in igen, så kom jag på det, jag hade lagt mitt visakort i en annan jacka, och det kan ju vara bra att ha pengar på sin semester, och risken att jag hade kommit ihåg det idag är väldigt liten.

Så kanske ville mina kära spöken inte alls skrämma mig utan bara hjälpa mig på vägen?

Anyways, dagens låt kommer här..

Enjoy!






WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0