Lite Påskgodis från mig till dig =)

För några veckor sen skickade jag ut sms till ett visst antal personer, försökte mig även på en undersökning på Fejjan men folk där var så JÄVLA BORING!

Så jag får helt enkelt gå på det lilla jag har.

Och frågan jag ställde var ett porrigt ställe man skulle vilja/ har haft sex på.

En del svar var ju rätt självklara men jag blev lite förvånad över att vissa ställen inte kom med, men alla är vi olika =)

Så här såg det ut i alla fall.

Det som folk svarade mest på var inte helt otippat: Köksbänken.

På andra plats: Offentligt ställe, tex toalett, strand, krogen.

Tredje plats: (Min favorit) Motorhuven på en bil! Och jag måste tillägga att det bara var tjejer som kom med det här alternativet. Och jag fick även höra en historia där det faktiskt  har hänt! Tack Z ;)

Fjärde plats: Provhytt, Balkong, Jobbet, Sängen.

Och några som kom med men som få nämde var: Biograf, Flygplan, Tvättstugan!
Är det ingen som använder tvättstugan nu för tiden eller?

Sen hade vi tre svar, från tre olika peeps, som jag kan förstå hur dom tänker, men för mig låter det bara jävligt jobbigt!

Och det var, Tunnelbanan, i en Taxi, och i Öknen.

Synpunkter på det här? Och gärna fler ställen tack =)




WORD!


Postat av: Frugan

Men vaddå öknen under stjärnorna va väl coolt...hehe ;)

2011-04-23 @ 22:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0