Ibland är det bra att lacka satan =)

Nu känns det som att saker börjar gå åt det bättre igen!

Har varit så förvirrad på senaste.. För mycket tankar för min hjärna att hantera.
Som vanligt tror jag att jag släppt allt gammalt, men det dyker alltid upp något som bevisat motsatsen..

Hate when that happends! Men den här gången var det bara bra, för första gången så tog ilskan över istället.

Och när ilskan rann av mig, så rann det andra av på samma gång.

Så jag antar att allt har sin egen läkningsprocess och ibland behövs det tydligen en good kick in the ass i form av lite vrede =)

Och jag kan säga så här i alla fall, nu har jag något mycket mycket bättre att tänka på ;)
Jag är back on track, och jag älskar när det kommer upp nya saker, och man aldrig vet vad som kommer hända..

Tiden får utvisa... Och tid har jag gott om!

Over and out!


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0