Hur riskfyllt är det egentligen att ligga på första kvällen?

det blev en riktig myskväll hemma hos Feven igår, med massa vin och lite drinkar =)

Som vanligt när vi tjejer ses så blir det en massa snack, tyvärr kan det dröja ett tag mellan gångerna vi ses, så det är ju aldrig brsit på samtalsämnen i alla fall..

Och vi kom i alla fall fram till att det här kommer bli en grym sommar, opch eftersom vi båda är singlar har vi planerat in lite sommar trips också =)
För vem vet, nästa sommar kanske vi alla har  förhållanden.. Tro det eller ej, men det är inte helt omöjligt!

Så vi kom in lite på hur man ska bete sig om man vill haffa någon och vad man absolut inte ska göra för att få en kille på fall.

Och jag märkte att det visst finns en liten Charlotte i Feven, hon påstår nämligen att om man ligger på första kvällen, så är det tvärkört! För att man då som tjej, eller kille sänder ut fel budskap .

Och jag måste nog hålla med henn till en viss del, alla gillar vi att jaga, och om man på första kvällen fäller sitt byte så är ju i princip jakten över..

MEN! Det kan ju också bli så att man märker att man fick precis det man ville ha, och slutar jaga efter annat.

Så, min fråga är ju då, hur stor risk är det att man sumpar allt, genom att låta den plötsliga attraktionen man ibland kan känna för en annan människa ta över?

Ska man hålla på sig eller ska man bara tänka, wtf, jag lever för idag och det som händer händer?



WORD!


Postat av: Game Girl

Jag tror inte man behöver vänta med att ligga. Jag tror man ska köra på det som känns rätt! Jag har inte haft problem med att träffa killar igen även om de följt med hem första kvällen. Jag tror mer det handlar om hur man är som person! :)

2011-04-21 @ 23:59:13
URL: http://thegamegirl.blogg.se/
Postat av: Game Girl

Eller så ser man till att vara ett asbra ligg så att de man ligger med aldrig varit med om något så fantastiskt... Så de måste ha mer! :) Gäller förstås både tjejer och kilalr!

2011-04-22 @ 00:00:13
URL: http://thegamegirl.blogg.se/
Postat av: Feven

hahaha klockrent angi ;) det jag menade är då blir man OTFTAS kk ist :) Tack för en grym och mysig kväll

2011-04-22 @ 15:30:14
Postat av: Angie

Tack för synpunkterna! Jag tror detfinitivt på det där att prestera bra! Man vet ju själv, funkar det inte där, så funkar det nog inte annars heller!

2011-04-22 @ 16:22:00
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0