Hej jag heter Angelica är är FETT mobilberoende!!

Efter vårat fylleslag här hemma med tjejerna var det otroligt nog en väldigt välmående med smått förvirrad Angelica som gick upp i lördags morse.
Allt flöt på tills jag upptäckte att fuck, batteri nivån på min gamla men ändå trogna mobil inte var så hög!!!

Så var tvungen att ha den avstängd större delen av kvällen, vilket var väldigt enerverande.
Inte för att det hände mycket på mobilfronten men ändå!

Sen blev det barhäng på filippas jobb, och var sen för trött för att ta mig ut till orten så blev en slaggning hos Filippa.

Så det har blivit ännu en dag utan mobil!!! Så nu funderar jag på att ta en vecka utan mobil, för det här går fan inte!!

Hur klarade man sig förr i tiden egentligen??? Jo då hade man en sån här!





WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0