Happy birthday to you, happy Birthday to YOU!!

Kan bara säga en sak, det var jävligt många som var busy getting it on under sommarmånaderna på 80-talet!
Och just den 13 April föddes hela fem st som jag känner, hur sjukt är inte det!

Grattis till er alla!

 Men den mest speciella av dom alla är våran egen bloggerska Sofia =)
!984, Fredagen den 13 April kom hon till världen, och vad vore min värld utan Sofia?
 JÄVLIGT JÄVLA TRÅKIG!!

Så tack till hennes päron, utan dom skulle hon självklart inte vara här =)

Skulle vilja dela med mig av mitt bästa minne med Sofia, men finns så många att jag skulle kunna skriva en bok, och än är dom inte slut.. Så ni får helt enkelt vänta på boken!

Älskar dig min sister from another mother, en sann vädurskvinna är du, och en sann vän framför allt!



Happy Birthday Sofia =)




WORD!


Postat av: Sofia

TACK syrran!!! Skulle nog behövas en hel del censur för att få den där boken publicerad ;)

2011-04-14 @ 21:09:12
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0