Haffla!

Jag minns då lediga dagar betydde sovmorgon, no more…

Fast då man motvilligt tvingats upp ur sängen av de morgonpigga kidsen och fick se att solen lyste blev man på ganska bra humör ändå och det verkade ha samma effekt på resten av familjen.

 

Sonen meddelade lyckligt att han skulle till dagis och måla bajskorvar med sin bästis – hans egna ord.

Det är tydligen livet då man är tre år.


Jonas sa lika lyckligt att han hoppades spendera sin lediga dag på ballen (balkongen) – hans egna ord.

 

Tur att dottern i alla fall pratar så man förstår.

Visserligen kan hon bara tre ord – mamma, pappa och haffla!

 

Men jag kunde inte ha sagt det bättre själv för ikväll är det kidsen som får vara hos barnvakt, vilket betyder HAFFLA för mamma och pappa!



WORD!


Postat av: Sandra

Hej!



Jag Lanserar min första Tävling gällande del av bloggdesign.. Hoppas att du är intresserad =)

2011-04-15 @ 13:18:31
URL: http://kollektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0