Gone till november, i wish!!

Då var det snart dags att fly landet då... Inte en dag försent kan jag säga!
Jag har ju tidigare sagt att man behöver sakna Stockholm lite för att komma ihåg vad det var man gillade så mycket med våran kära huvudstad. Och nu behöver jag verkligen hjälp på traven, för just nu är jag bara irriterad på den här staden och undrar vad FAAN jag gör här!!!

Men så ser man ju Sofias fina inlägg, här nedan, förutom att hon nästan trodde att jag var död.

Så tillbaka kommer jag ju såklart, man vill ju inte vara borta från sina nära och kära allt för länge!
Men semester, det behöver jag, NU!

And i'll be gone till the mitten av maj! Tre dagar kvar nu!

så här är dagnes låt ;)

Enjoy!




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0