April april is just getting started =)

Tjejerna har precis gått, och nu sitter jag här själv med en cigg i vänstra handen, ett glas vin framför mig och skriver med den högra..

Kvällen blev precis som jag tänkt mig, massa skvaller, massa drinkar och massor massor av kärlek!!
Och en del april skämt på min bekostnad! Man kan säga att jag höll andan en liten stund där!

Vem fan var det som inte var gravid och vem fan hade inte någon efterföljd av sex!

Ingen som tur var och det tackar jag mormor och Mr M för ;)

Nu är det snart dags att krypa ner i sängen och vakna till ännu en underbar april dag.

Tyvärr blev det inga bilder ikväll eftersom samtalsämne efter samtalsämne avlöste varandra.

Så tack för ikväll min mate to be, min sambo och min Wifey, I had a lovely night!
Vad vore livet utan er!!!

Morgondagen har mycket att erbjuda för att överträffa denna underbara afton =)

Much Love and good night!








WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0