What da hell Eddie?

Ni vet uttrycket ”det var mycket bättre förr”?
Ja, det kunde inte stämma bättre in på Eddie Murphy.


Trötta efter en lång dag kröp jag och J ned is soffan med en skål chips och började zappa runt mellan TV-kanalerna. Vi stannade på 5an som visade en komedi av och med Eddie, så vi tänkte det här kan ju bli kul. Sedan satt jag bara och väntade och väntade... Men kul blev den fan aldrig..!


Vad är det som har hänt??
Minns ni back in the days när man höll på att kissa på sig till Raw och Delerius??

Hur kom det sig att han gick från att vara snuten i Hollywood till att bli Doctor Dolittle?!

Jag skäms Eddie, skäms…

Jag tänker därför förtränga de senaste timmarnas pina och låssas att allt var precis som förr… Och minnas honom såhär! Se och kissa!!




WORD!


Postat av: Anonym

Ja han va fan grym back in da days...

2010-09-26 @ 00:05:29
Postat av: babycake

ICECREAAAAAMMMMMMMMMMM!!!!!!

2010-09-26 @ 11:45:40
Postat av: Jason

HAHAHA!!

2010-09-27 @ 11:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0