Somebody please kill me.. NOW!

Jag säger bara oj oj oj, what a night!
Den efterlängtade kvällen blev verkligen gaaalen, tung, bästa!

Var länge sen jag hade så kul, alla tjejer kunde tyvärr inte följa med, men vi fick stark uppbackning från Fredrik aka Mr Freddie G!
Men idag har det inte varit lika roligt, när alarmet gick i morse, var det två förvånansvärt välmående tjejer som vaknade!
Jag och Nate kom snabbt fram till att anledningen skulle bli allt annat än välmående.
Vi var nämligen fortfarande fulla!!

Men dagen gick. Skulle egentligen iväg och fira min babe Fevens fördelsedag ikväll. Men jag insåg rätt snabbt att min kropp aldrig skulle orka =(
Dags att inse att man inte är lika tålig som för några år sen, man är ju trots allt, eh äldre!
Jaja, nu blir det popcorn coh Criminal  Minds i soffan för mig.
Så vill bara säga tack till alla igår, hoppas ni hade det lika fett som jag!
Och till Feven förlåt för ikväll, men är säker på att du kommer få grymt kul, och att du kommer vara grymt snygg ikväll, som alltid representerar du oss från förorten utmärkt!



WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0