Shoes shoes shoes..

Imorgon, Nates avsluts kalas, fett sad =(
Vi ska börja kvällen hemma hos Feven drink som whine, vi alla tjejer.
Sen utgång! Gaudi är det som gäller imorgon!
Finbesök blir det också. Självaste Pato Pooh står på scen, so you better be there!
Ni som inte hört han förut har missat något! Checka in hans sida, länken finns här på bloggen =)

Men nu till det vanliga problemet. Vad ska man ha på sig??
Den här gången tänkte jag utgå från skorna. Och sen välja en Outfit som passar.
Jag är nere på tre par för tillfället.









Vad tycker ni? =)


WORD!


Postat av: Drottning Zandra

numba 2 ;) that was easy girl!! ses imorn LOVE xxx

2010-09-28 @ 23:41:46
Postat av: Veronica

Lätt dom blåa ;) Jävligt snygga måste jag tillägga :P Den som köpte dom hade smak :P

2010-09-29 @ 00:29:12
Postat av: Miss N

Nummer 2 min kära vän :)

2010-09-29 @ 00:45:01
Postat av: The blog of Rebecca Svensson

Dom blåa var riktigt snygga! =)

2010-09-29 @ 10:21:52
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack för hjälpen!

Men det blev inte nåt av paren! alldeles för kallt ute =( men dom blåa kommer vid senare tillfälle!

2010-10-01 @ 00:03:38
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0