Stupid in love..

Rihanna och Chris Brown, det perfekta paret. Såg det ut som i alla fall.
När bilderna på en misshandlad Rihanna kom ut blev hela världen chockade. Många tvivlade, Chris Brown som ser så snäll ut. Han har ju gjort låten With you, hur skulle han kunna göra något sådant?
Jag visste direkt, kanske om man varit där själv så är lättare att se, att förstå.
Nu har det gått över ett år sen dom gjorde slut. Jag sade för länge sen till mina vänner att hon kommer falla tillbaka. För tyvärr är det ofta så det går till.
Bandet mellan två som har levt i ett sådant destruktivt förhållande är absolut helt sjukt, så trasigt, men ändå så starkt!
Jag läste i en tidning idag, att dom åter har kontakt, och att många i hennes omgivning är rädda för att hon faktiskt kommer falla tillbaka. Jag hoppas att jag förutspått helt fel.
Vad tror ni?



Over and out


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0