Love is NOT in the air =)

För dom flesta, och även mig, så är en av dom bästa känslorna att vara kär. Det här pirret i magen, det löjliga leendet man får när man ser, eller bara pratar om den man är kär i.
Men den näst bästa känslan är väl oxå när man känner att man verkligen är över någon!
Den känlsan fick jag idag! So so sweet!

Jag träffade någon för drygt ett år sen, som jag blev rätt förälskad i. Inte kär, inte älskade, men förälskad i.
Känslorna försvinner gradvis, ibland känner man ingenting, ibland känner man mycket.. You know the story.
Och sen händer något, vad som helst egentligen, som får dig att komma till insikten att shit, jag känner ingenting längre! 

Och precis så kände jag just idag! Sweet mother of Jesus im FREE!
Haha så man kan väl säga att den här måndagen blev en väldigt bra start på min vecka, jag känner mig redo för precis vad som helst.
Men det bästa är att jag nu helt och hållet äntligen känner mig redo för att kanske bli kär igen ;)

Sug på den ni!


WORD!


Postat av: Sofia

Bra baby - NEXT!

2010-09-14 @ 11:12:57
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Barthelson

haha! om jag får bestämma så har jag inte sett klart av det där löjliga lilla leendet ;)

2010-09-14 @ 19:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0