Ligga på tjejmiddan?

Nu är det några dagar sedan vi hade vår tjejmiddag. Men J har inte kunnat släppa den ur sina tankar.

”Vad hände egentligen den kvällen?” frågade han senast igår.


Eftersom han jobbade jour den dagen var han inte hemma förrän vid två på natten. Vid den tidpunkten var det bara jag, Angelica och Filippa kvar. Vi hade hunnit dricka några glas vin och var klara med Filippas sminkningar.

Då J öppnade dörren kom jag, lite små fnissig, och mötte honom i hallen medan Filippa och Angelica låg på vårt glansiga överkast och fotade varandra.

”Vad gör ni?” sa han och log, men såg samtidigt nästan lite rädd ut.

Som om han inte kunde bestämma sig om han just klivit in i sin bästa fantasi eller värsta mardröm.

Vi förklarade i mun på varandra att vi fotade till Filippas portfolio, men J såg väldigt skeptisk ut.

Han valde därför att lämna oss för att istället gå och lägga sig och gick först bara in på toaletten för att borsta tänderna.

”Sofia!” ropade han efter ett tag.

”Ja?” svarade jag.

”Varför ligger det geishakulor i badrummet?!”


Men va faan! Vad tror ni killar att vi tjejer gör på våra tjejmiddagar egentligen?!

Det han syftade på var mitt stora pärlhalsband som jag precis hade tagit av mig.

Visst finns det dem som blir kärleksfulla och kramiga efter några glas vin…

Men jag är inte den som ligger på tjejmiddan!


WORD!


Postat av: Angie

Nej tjejmiddagar är ett väl ett av dom tillfällena man inte ligger på!

2010-09-13 @ 12:39:34
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: ANNNAAAH

nej.. hah.a..

2010-09-13 @ 13:02:44
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Filippa

ahhahaha besstaaa!!! jag döör!! det roliga va att angie såg asiatiskt ut i sin outfit med det blanka överkastet och örhänget som hängde i håret!! En Super Kväll hade vi iaf ;)

2010-09-14 @ 00:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0