Jaha nu har till och med Max fött ett barn!

Jag har tänkt mycket på det här på  senaste tiden. Mitt eget lilla singelträsk håller sakta men säkert på att torka ut. Nu får tiden får alla barn, folk gifter sig, eller förlovar sig!
WTF! Skulle inte förvåna mig om både Filippa och Natalie kommer innan veckan är slut med någon glad nyhet dom med!
Jag ser redan bilden framför mig, hur folk kommer börja kolla snett på mig, till slut kommer dom börja kasta sten, eller skor efter mig!
"Din jävla singel" kommer dom skrika.
Jag kan lika gärna dra nu!
Jag menar om Kingston nu har rätt, så börjar till och med killarna omkring mig hosta upp bebisar!
Men förhoppmingsvis så har jag lite tid på mig att hinna ikapp alla mina ickesingel vänner.
Inom två år har jag sagt, då jävlar ska det hända grejer!
Och då lovar jag Sofia att du får helt välja själv om du vill vara Gudmor eller Gudfar =)
Och till alla mina singelvänner, Dont let me down!!! Hahaha.
Två trogna är denna ons Natalie och Feven i alla fall.
Ikväll blir det en drink på stan =)

Och ett stort grattis till Max och Linnea till deras son!
Och till J som har fått sitt första Gudbarn, han verkar ha blivit lika stolt som jag är över mina två små Gudbarn!

Over and out


WORD!


Postat av: Soon-2-B Gudfar (inom 2år iaf ;)

Finaste Gudmor, jag kommer då aldrig kasta sten på dig!

Skor möjligtvis, om jag någon gång blir skitrik och kan kasta Louboutin klackar omkring mig!!

2010-09-22 @ 13:07:24
Postat av: Godmother

Jaa Louboutin får du gärna kasta när du BLIR skit rik, helst ett par åt gången =)

2010-09-22 @ 13:09:51
Postat av: Maxson

Näe, ingen ska få kasta sten på dig! men håller med om att skorna är bra, då har du juh både mkt att välja på, kan ge bort i present å spara dina pengar, lr varför inte bli rik själv på att sälja dem! Angishoes by Vista FH!! Gucci, släng dig i väggen!



Sen vill vi även säga Tack så mkt! för gratulationerna från hela grisfamijen!!

ps. vi grisar tycker om sniglar ;)

2010-09-27 @ 07:58:02
Postat av: Godmother

haha bra tänkt där max =)

Låter som en bra affärside!

Och jag hoppas verkligen att man snart får se det lilla underverket!

Hört att han är riktigt riktigt söt =)

2010-09-28 @ 00:01:17
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Skokastaren

Yes he is ;)

2010-09-28 @ 00:25:53
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0