Galen i kärlek..

Planen för ikväll var middag med vin, och få mina naglar fixade.. Två trötta tjejer lagade en väldigt god middag, men istället för vin och naglar blev det fanta och godis =) Efter en liten sväng på internet satte vi på TV:n och fastnade i en film. En film om kärlek. Filmen handlar om ett äldre par par som under konstiga omständigheter möts på grund av att mannen får en hjärtattack. Mycket underhållande, men fick en även att tänka lite. Det finns så många omkring mig just som av olika anledningar börjat tappa tron på kärlek. Självklart på grund av ett brustet hjärta. Och man tänker om jag inte släpper in någon, så blir man inte sårad, man tillåter inte sig själv att känna.. Igen..
Men hur som helst så söker vi ju alla efter kärlek, alla vill vi ha nån att älska och nån som älskar en.
Visst, man ska vara rädd om sitt hjärta, det kan hända vad som helst, t.ex en hjärtattack.
Men om det är någon gång man kanske ska sätta sitt hjärta i riskzonen, borde det då inte vara när det gäller kärlek?
Kärlek kan göra ont, men det kan även vara det bästa som hänt dig!
Så våga vara öppna för kärlek! När man minst anar det.. Boom chakalaka!
Eller vad vet jag  ;)

Ps. Jag är heeelt nykter!

Over and out!


WORD!


Postat av: Skönhetsbloggen!

Bra text! =)

2010-09-05 @ 13:38:25
URL: http://frida.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja, lev som du lär, var öppen för lite boom chakalaka nu honey ;)

2010-09-05 @ 22:54:10
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Marie

Kärlek rules Puss baby!

2010-09-07 @ 15:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0