Ere fest eller??

Here we go again!
Ja ocn Nate ska bli sambos igen!
Fast bara för tre veckor den här gången, sen ska hon dra iväg på obestämd tid =(
Så frågan är om det är nån ide att ha inflyttningsfest.
För det kommer ju garanterat bli en avskedsfest!
Måste nog fundera lite på det här. Jag har i alla fall varit väldigt duktig och städat hemma Hela morgonen.
Och ikväll kommer det definitivt bli en välkomstdrink eller två, kanske till och med tre!
Hmm undra hur den här kvällen kommer sluta, man vet aldrig med mig och Nate,
Det kanske blir en inflyttningsfest ändå.
Well well, dags för mig att klä på mig för att dra till jobbet.
Idag är det tisdag och det brukar alltid hända mig något helt oväntat på tisdagar,
och idag har jag en väldigt bra känsla!


Over and out!





WORD!


Postat av: Barthelson

Inflyttningsfest? det är väl snarare så att ni ska ha en dag på dessa tre veckor då ni inte ska sitta och dricka vin och klaga på alla dessa människor med ett snöre mellan bena..

2010-09-14 @ 19:18:47
Postat av: Veronica

Haha den va bra, kunde inte ha sagt det bättre själv ;)

2010-09-14 @ 22:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0