En sorgens dag för mina skor!

Shit jag hade förträngt en grej från igår natt.
Men sanningen slog mig, jävligt hårt! När jag kom hem i natt, satte mig på toaletten för att borsta tänderna, och skulle ta av mig kvällens skor så hände det.
Ena dragkedjan hakade upp sig, jag fick inte av mg skon!
Jag fick panik, prövade alla tänkbara sätt, men dragkedjan hade verkligen gått i lås!
Klockan var ca 05.30 på morgonen, Nate låg och sov och det enda jag ville var att så tyst som möjligt krypa till sängs.
Jag drog och slet, men fuck det var omöjligt!
Helt andfådd och lite halvt gråtfärdig insåg jag det hemska.
Saxen hängde där bakom mig, röd och jävlig. Jag tog den i min hand, satt med den i några minuter.
Skulle jag verlkigen genomföra det här?! Sista tanken var om jag helt enkelt skulle sov med skon på..
Svaret blev nej. Så jag klippte!
Jag klippte sönder skon! Och jag kan säga att det var en hemsk känsla.
Men nu när jag kollade till den såg jag att skadan inte var så synlig, men ändå! TRAGISKT!
En sorgens dag för skor =(



Over and out


WORD!


Postat av: Sofia

Noooooooooooo!!

2010-09-27 @ 21:22:24
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0